Rundvisninger - bookinger

Stenaldercenter Ertebølle tilbyder rundvisninger, foredrag og guidede ture, og museets medarbejdere hjælper gerne med at tilrettelægge et individuelt besøgsprogram.

En rundvisning koster 900 kr. inden for almindelig åbningstid (mandag til fredag) og
1.100 kr. i weekender og uden for almindelig åbningstid. Dertil kommer gruppeentré.

Stenaldercenter Ertebølles arkæologer og naturvejleder arrangerer også guidede ture ud i det vesthimmerlandske natur- og kulturlandskab. Forhør om muligheder og priser for særligt tilrettelagte ture samt rundvisninger på e-mail: lv@vmus.dk eller kontakt centerleder Louise Villadsen på telefon 61 42 50 80 for yderligere oplysninger.

Rundvisninger eller naturture kan efter aftale rundes af med kaffe i museumscaféen.

For at vi kan tilbyde den bedst mulige oplevelse, så er det en god idé at booke guidede ture senest 10 dage før besøget.